Bere mutil-lagun dominikarra desagertu ostean, Bartzelonako neska bat hura topatzen saiatuko da. Bidean, higiezinen espekulazioarekin eta narkotrafikoarekin lotutako trama bat azaleraziko ditu, El Raval-eko bizilagun babesgabeenak kaltetzen dituena.