Martínez langile klaseko familiak arazo ekonomikoak ditu, aita kaleratu dute lan egiten zuen inprentatik. Patuaren ondorioz, billeteak faltsifikatzen dituzte tarteka. Familiak bizitza bikoitza egiten hasiko da euren sekretuari eusteko.