Kazetari gazte batek jaioterrira itzuli, eta kritikari baten heriotzan nahastuta ikusten du bere burua, jatetxe ospetsu batean. Egiaren bilaketak Donostiako postal idilikoaren atzealdea agerian utziko du, bizirik irauten saiatzen den bitartean.