Hamburg, 1945: neska gazte alemaniar bat eta atzerritar zargaldu bat suntsitutako hirian elkartzen dira ezkutuka, parkeen eta burdin sarez inguratutako barrakoien artean.
Donostia, 2022: familia batek etxean aurkitu duten amodiozko gutun bat ikertu eta haren inguruan espekulatzen du. II. Mundu Gerraren garaikoa da, Edith izeneko emakumezko alemaniar batek sinatuta dago, eta zuzendariaren aitonari zuzentzen zaio; bi urtez egon zen preso aitona nazien bortxazko lanen esparru batean. Bitartean, txolarreak hirian hegaldatzen ari dira.