Starting to work part-time at a cafe after quitting her job as a curator at an art museum, Sachi moves into an apartment recommended by a regular at the cafe. The whole renewal of her job and address is an attempt to overcome the suicide of her partner, Yuki, when they were living together. Yet, while Yuki can never be seen again, her image remains in Sachi's mind and the illusion still appears in front of her eyes.