Lalo is a sex influencer: he posts photos of his nude body and homemade porn videos for his thousands of followers on social media. He controls his own life, but in private, when out of character, he seems to live in constant melancholy. Where does your own desire go when your life turns into a sex show? Pornomelancholia takes porn as its starting point to reflect on the relationship between sexuality and work, on living in the public eye yet feeling lonely, on the characters we build around ourselves to show ourselves to (or hide from) the world.