After 13 years, Tsitsi initiates a reunion of his former classmates with a seemingly harmless cause: they haven't seen each other since graduation and the reason for the gathering is to remember school and have a drink. However, Tsitsi has a secret motivation: he wants to punish his former classmate, Guga, who used to make life difficult for the entire class at school. Several male classmates gather at the school to drink and talk; as their time together progresses, Tsitsi gets drunk and tries to accomplish his goal.