Luziane, Cristiano, and Bianca have almost nothing in common, beside the fact that they all live in the same rural city surrounded by soy fields in western Brazil. While they don't know one another, each of them is affected by Madalena's disappearance. In different parts of the town, each in their own way, they react to her absence.