The employer is a young man who seems to have everything, except for one pressing concern: his baby’s health. The employee is looking for a job to support his newborn child and doesn’t think twice when the boss decides to hire him to work on his land. Both meet their needs by helping one another. But one day there is an accident. The unexpected occurrence will strain the ties between them, endangering the fate of the two families.