Hatzin, a young teenager from Mexico City, travels to collect his father's remains, which have been found in a mass grave amidst the huge skies and empty landscape of Northern Mexico. But a casual encounter with a man who shares a physical resemblance with his father fills him with doubts and hope about his parent's true whereabouts.