The early 90s in Buenos Aires. Amanda is 10 years old; she has two younger brothers and separated parents with whom the children alternately live. When they’re with their father, Amanda has to act like an adult and take care—as she can—of everyone, since Gustavo is a rather peculiar character who barely loves his children any more than he loves himself. But one day, their mother suggests an alternative outside the country, far from her father’s messy existence, throwing Amanda into turmoil. Debut film.