Paddington is happily settled with the Brown family in Windsor Gardens, where he has become a popular member of the community, spreading happiness and marmalade wherever he goes. While searching for the perfect present for his beloved Aunt Lucy’s 100th birthday, Paddington finds a unique pop-up book in Mr Gruber’s antique shop, and embarks upon a series of odd jobs to buy it. But when the book is stolen, it’s up to Paddington and the Brown’s to unmask the thief...