Jack and his three siblings struggle to survive at the rundown Marrowbone farm. Despite the blow of their mother’s early death, the four brothers have created in this remote and labyrinthine spot a refuge suited to their needs, safe from the outside world and with no adult help whatsoever. They stay together, observing their mother’s last wish; but the danger closing in around them isn’t to be found outside the farm. Strange noises and occurrences start shaking Marrowbone’s old walls, as if haunted by an ancient curse. With no other option but to stay in the mansion, the four brothers will have to find a way to overcome the threatening ominous presence.