At the heart of it all is The Little Girl, who’s being prepared by her mother for the very grown-up world in which they live – only to be interrupted by her eccentric, kind-hearted neighbor, The Aviator. The Aviator introduces his new friend to an extraordinary world where anything is possible. A world that he himself was initiated into long ago by The Little Prince.