In an industrial building, eleven people are hired to go about their work in front of an audience: a bricklayer, a butcher, a seamstress, a telephone operator, a waiter, a message boy, a mechanic, a computer specialist and a cleaner. Artwork, reality show, macabre experiment: they don’t know what's in store for them, or who is behind the hand that moves the strings of this perverse little puppet theatre.