Alec Graham is accused of a murder he says he didn’t commit and is given the death penalty. His father, David, an alcoholic who has done little for his son, is the only person who can get him off death row. But to do it he only has 24 hours to find the real killer. Police drama with an impeccable cast of British actors and excellent cinematography by Freddie Francis.