Painter Young-soo hears that his girlfriend Min-jung has been drinking and fighting with another man. That night they argue, and Minjung leaves, saying they should stop seeing each other for a while. The next day, Young-soo sets out to look for her, but to no avail. Meanwhile, in his hometown of Yeonnam, Min-jung, or women who look identical to her, have meetings with different men. Young-soo wanders the streets fighting with himself, which is the same as fighting with the world.