Vincent hasn't lived a third of his life yet, but he's already tattooed half of his body and hoarsened his voice with his post-hardcore band. Since his mother died, he shares his time between a piercer job he's not happy with and a fishmonger father trying to start a new life with a younger woman. And it's driving him insane.