Sawako, a woman suffering from a professional and sentimental crisis, returns to the place of her birth to take care of the family business. A delightfully feminine portrait, packed with tenderness and humour, bolstered by the splendid work of the leading lady, Hikari Mitsushima. The film premiered at Tokyo’s Pia Film Festival in 2009.