Millions know their voices, but no one knows their names. This documentary premiered at Sundance Film Festival tells the untold true story of the backup singers behind some of the greatest musical legends of the 21st century. A tribute to the unsung voices who brought shape and style to popular music and a reflection on the conflicts, sacrifices and rewards of a career spent harmonizing with others. These gifted artists span a range of styles, genres and eras of popular music, but each has a uniquely fascinating and personal story to share of life spent in the shadows of superstardom. Along with rare archival footage and a peerless soundtrack, the documentary boasts intimate interviews with Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Mick Jagger and Sting to name just a few.