Preserved like a Roman ruin, the surf of the Italian coast carries surfer, artist, and environmentalist Chris Del Moro on a pilgrimage back to his ancestral homeland to explore a culture where old-world-convention and traditional craftsmanship have matured into a modern surf lifestyle destination. What Chris finds in the beauty of Italy and the unique connection the Italian people have with family and tradition reveals unexpected inner truths for pursuing La Bella Vita.