Christian spends his days tending the gardens and football pitches in a private district. Surrounded by the chaos of a shanty town, many of the locals lead a rather secluded life. But Christian lives nearby and is completely at home in both worlds: the 'safe' and the 'dangerous'. People in the District start to worry when strangers move into unused land close to them. Someone suggests that perhaps the District has been invaded. They try to stay calm, but fear starts taking its toll.