A man skedaddles from Buenos Aires towards the Pantanal in Brazil's Mato Grosso with a bag full of money. He plans to repay a debt outstanding with the brother he lost touch with years ago. The tale intertwines with documentary testimonies of people who say they met him on the way. Pantanal is a South American road movie midway between fiction and documentary.