An audiovisual piece bringing a brand new experience. The Celler de Can Roca, proclaimed best restaurant in the world, Franc Aleu, superlative renovator of contemporary opera aesthetics, propose a marriage between gastronomy and the world of opera with a fascinating, multi-format performance involving the participation of famous representatives from different areas of science and culture.