Documentary delving into the origin of Soup of Life that 88 years old culinary artist Yoshiko Tatsumi keeps on cooking for her life. The Beautiful and delicate landscapes of Japan grows variety of seasonal crops under wisdom of nation's farmers. Yoshiko brings out the best of ingredients as she cooks with care. Beyond the vapors of Yoshiko Tatsumi’s Soup of Life, you will reminiscence the forgotten days of people nurturing love and living in peace.