A "Zastava 101" car was one of the symbols of socialism and Yugoslavia, the country which was destroyed in war. Many years later in the independent Croatia father and son are going on a trip in their old ex-Yugoslav car - Zastava 101. Sometimes it's hard to say goodbye.