This short deals with the seventh commandment ("You shall not steal") in the new Decalogue. Young graffiti artists steal paints from a shop and, supervised by Tomasz, a 45-year-old graphic artist, start to paint graffiti on the wall. Tomasz is going to through a difficult period in his professional and personal life working under pressure from his employer who wants him to prepare a project that will satisfy the client. He has to compromise his own beliefs and taste and struggle to meet the deadline.