A man, home alone, prepares a meal for two. Due to a set of keys lost by his next door neighbor, he finds himself trapped in a hellish mechanic: the accidental death of six women; spectacle that he attends, dumbfounded and helpless. Finally, helpless, he gathers the corpses in his living room, and accompanied by a bass, he sings a funeral lament to them.