Today is Sunday in the streets of 2 + 2 = 5, the city of the mentally handicapped. While some are getting married, Adán Romanones (who is serving a sentence for his addiction to apples) manages to get out of prison thanks to a radio contest. His cell "companions" (trafficker clowns) escape to find him and settle scores. Will they find it? ... long live the bride and groom!