A 70-year-old father and his 34-year-old son, with a conflictive relationship, get lost in their car in the middle of the vast fields of the plateaus of the interior of Spain. When they stop at a small gas station, they lose sight of each other and both think they have lost each other. Old hatred and resentment turn into worry and guilt and they discover how much they mean to each other.