It is the story of a dreamy man who wants to get home after a day of work. The house is on the outskirts, outside the outskirts, very far from the city. On the way he visits his best friend, Cornelio, another man who lives in the area. The night is not long enough, and he cannot get to his house, at dawn he must return to the city to work.