Being TREITUM is the worst thing that can happen to you and Blas, a 10-year-old boy, lives in fear of it. Jose, the undisputed leader of the gang, dictates the rules with authority: if you play with the girls or are not from Barça, you will automatically be considered TREITUM with the consequences that this entails...