The five Lisbon girls, daughters of a peculiar maths teacher and his strict and religious wife, grow into beautiful and inaccessible adolescents, transporting the local teenage boys to new heights of desire. When the youngest sister, the 13-year-old Cecilia, kills herself, the boys are increasingly fascinated by the sisters. The girls are taken out of school and put into a sort of cold storage unter their mother's exaggerated protection. The boys decide to rescue the girls from the prison of their own home.