Kevin and Conchita kis feriosly under the spectacular poster of Littel Red Riding Hood, the Dalt Wisney film behind their fierly passion. Before them, the Metropolitan Police, the FBI and the Army train their weapons on the scene. Maybe it's got something to do with an unpaid traffic fine, or maybe... with the search for the 56 bodies the couple has scattered some place under the rainbow. Unfortunately, little Sally trots along to buy popcorn.