This is a tale of a father and two sons. It is also the story of a culture that is being lost, of a fast-disappearing world. When the elder son returns to Beijing and is once again with his father, with his younger, mentally handicapped and charming brother and in the warm and comfortable atmosphere of the bath-house where they both live and work, he has to face up to a reality that modernity tries to wipe from memory. Second movie from one of the most promising directors currently in China.