Jack Morrisey and Vicky Rivas, a pianist and his sultry, smouldering singer, act at the Blue Cat Lounge. They seem to have it all: they are talented, handsome and very much in love; but so far every choice Jack has made in life has landed him farther and farther from the things he wanted to give Vicky. Until now, when Jack and Vicky have the chance to make the money that would change their lives. It all seems so simple, until love walks in and blows everything away.