They used to be called dens of iniquity; now they're jus discotheques. Down by the station, this particular one boasts "hostesses" and strip-tease shows. United by fifteen years of happy marriage, Jean-Marie and Nicole are among a group of friends who start visiting the place. Their whole life has been dedicated to the dry cleaner's, never going out at night or away on holidays. But suddenly everything changes when a young angel-faced man performs a transvestite number with his sister on the disco stage. Nicole and Jean-Marie set out on a new life full of strong sensations and dangerous living where the dry clean by day and let their hair down at night. But the passing of time uncovers feelings they'd never even dreamt existed.