White collar executives, Chad and Howard have been ditched by their respective girlfriends and are being letf at the bottom of the promotional ladder by younger colleagues. Frustrated by their lot in life they draw-up a plan that will ultimetaly make them feel better about themselves as men. During a business trip, they choose a beautiful woman with the intention of dating her and dumping her when they leave. But the girl, who is deaf, isn't quite as fragile as she seems.