Two stories that intersect each other without actually meeting, like two people wandering through the same city, but who live in separate worlds. Tanger is the port from which illegal immigrations can be made towards the promised land of the consumer society. European writers see it as a decadent setting where everything is soaked in literature. Each on starts a new life, which could just live up to his of her dreams.