This is the rempestuour tale of love an death between the unscrupulous Perdita Durango and attractive hit man Romeo Dolorosa, who kidnap a couple of well-off teenagers and make a run for it on a journey of no return through the wild side of the American dream with the intention of taking a load of foetuses from the Mexican border to Las Vegas for a madia capo. A voyage plagued with intense experiences involving bizarre and colourful characters: policemen, religious healers, murderers, drug dealers...