Peter Bogdanovich
A seemingly normal boy whose only eccentrivity is his veritable arsenal of weapons, kills his family and proceeds to indiscriminetely pick off the spectators at an open-fair film theatre, and all for no apparent reason. He has a casual encounter with Orlok, the symbol of cinematic terror, who is tired of causing fictitious fear when there are so many real horrors in the world.