Peter Bogdanovich
Living in Singapore after the Korean War, American veteran Jack Flowers works as a procurer of prostitutes for tourists. Competition with the criminal gang that controls the sex market is ruthless, but doesn't stop him from getting along fine with the hookers, who give him the nick name of Saint. But his dream of opening his own luxury whorehouse doesn't exactly go down well with the Chinese mafia.