François, the wild young son of a local Godfather, escapes unhurt from a crossfire after having pulled off his first successfil hit and asks a friend of his father for protection. He gets Rufin, a young thug, as a bodyguard. But François and Rufin are thrown into a dangerous gang fight, in an atmosphere of after-hour bars in underworld Paris, where life really isn't worth that much.