Mitchel Leisen
The eccentric behaviour of Mr. Bellows puts his liner, the "gigantic", at an obvious disadvantage in its trasatlantic race against the "Colossal". Meanwhile activity manager Buzz Fielding sees his plans for an escapade with Dorothy Wyndham go up in smoke when his three ex-wives, Cleo, Grace and Joan contrive to protect their source of alimony.