Mitchel Leisen
The arrival of New Yorker Bruce Eldridge offers museum curator Elisha Hunt's young wife Abigail the chance to exchange the monotony of her boring life for the polite debauchery of fashionable society. Besides himself with anger on discovering her high jinks, Elisha has a heart attack and dies, leaving the girl free to follow her heart.