Mitchel Leisen
District attorney John Sargent is prosecuting lee Leander for jewel theft. When the trial is adjourned until after Christmas, John offers to drop the girls off at her mother's house in Indiana on his way home. A frosty maternal reception leads to Lee spending Christmas with Sargent's family and to the inevitable love affair.