Mitchel Leisen
Flight lieutenant Daniel Bellamy's last words over the radio as he goes down during a heroic mission in the Pacific have the listeners flummoxed when they mistake his endearing reference to his pooch Piggy for a declaration of love to Peggy, an office girl he hardly even knows. A surefire romance helps to put things right on the her's safe return.