Mitchel Leisen
Penniless in Paris, chorus girl Eve Peabody rejects the persistent advances of taxi-driver Tibor Czerny, preferring to personify a Hungarian countess for jealous husband George Flammarion, who is desesperately trying to lure Jacques Picots away from his wife, Helene; but Czerny puts the cat among the pigeons when he turns up in the shape of Eve's lost long husband.