Mitchel Leisen
Faced with a personal problem she doesn't know how to resolve, fashion magazine editor Liza Elliot turns to a psychiatrist who prescribes psychoanalysis. Three hallucinatory dreams later, she comes to the conclusion that her neurosis is linked to her career ambitions.