Mitchel Leisen
Colonel Ralph Denistoun receives a pair of golden earrings at his London club and immediately sets out on a journey. In the plane, he tells his flying companion how he was thrown into a German jail for espionage, describing his escape and subsequent encounter with Lydia, a gypsy woman who disguised him and led him to safety. Now that the war is over he hopes to find her again.